måndag, oktober 09, 2006

Tja
Det är jag som är Ronja. Sötast i stan skulle nog en del säga, åtminstone morsan och husse och matte. Morsan har inte tid med nåt datorarbete nu, hon har ju fyra valpar att ta hand om. Det är ju inte det lättaste alla gånger. Jag behöver bara ta hand om mig själv så det blir lite tid över till annat också. Mina syskon kan vara lite jobbiga ibland faktiskt, speciellt Birk. Han vill mest brottas och hålla på. Jag gillar att springa och kolla vad som finns runt hörnet. Fast ibland är det kul att brottas också. Nej nu måste jag sluta. Det är läggdags för små valpar säger morsan. Ni kan ju kolla in lite bilder på mig och mina syskon om ni vill. De finns på den här sidan

1 kommentar:

lilleba sa...

Hei !

Jeg har vært inne og tittet på dine silver valper, så søte :)

Silver pudler er min favorittfarge !

Beste hilsen Lilleba
http://www.poodlesaround.com